try to sleep with a broken heart

igår vid 12 nån gång kom Felix, så då tog vi mopparna upp till sally där var Cappe 
så for vi och handlade en massa mat! Sen var vi väl bara i jokkmokk ett tag innan
vi for ner till mig. Jag gick och la mig och sov ett tag, och vad dom andra gjorde vet 
jag typ inte.. Sen kom iallafall jonte och då började vi laga maten, jag och Cappe
var köksmästarna och fixade efterrätt och potatisen medans felix och jonte grillade. 
Sally vet jag faktiskt inte vad hon gjorde, hon dukade typ lite haha.. Det vart då sjukt
gott iallafall! Sen var vi ner och bastade, mysigt! Haha efter det låg vi typ och kollade
tv och var bara allmänt tjocka tills alla for. Kul kväll iallafall, puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0