idag är ingen vanlig dag tralalala

2 månader ♥
Jag vet att det inte är någon tid alls. Men det är ändå den bästa tiden. 
Det känns som om att för 2 månader sen var igår, men ändå känns det som om det varit vi hur länge som hellst.
För allting känns så självklart och bra. Finns ingen som jag har varit mig själv så fullt ut som med han.
Och det bästa är att somna i hans famn och veta nästa morgon att just jag får vara en dag till med han.
-
-
-
-
Och så måste jag skriva nå här för annars kommer jag känna mig så seriös och min blogg ska inte vara seriös för jag känner mig så töntig då! Sååå ta inte det här blogg inlägget sååå seriöst. Lägger upp lite fula bilder här så ni kan skratta :'D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0