ja må hon leva!

Har nyss varit och ätit smörgåstårta och tårta hos Hanna som fyllde 18 idag. Grattisgrattis! 
Ska snart iväg och simma, ska dock ta det väldigt lugnt. Har inte varit i bassängen på 2 veckor eftersom jag har varit förkyld och haft ont i halsen. Och kom nu inte och säg att man kan träna fast än man är förkyld. För visst nog kan man, men jag kan knappt andas då, plus att jag vet att förkylningen blir värre. Är dock förkyld fortfarande men kan inte hålla mig längre, är så sjukt sugen på att simma! 
Efter det ska jag möta upp min kusin och sen ska vi knata iväg till Hanna igen och fira henne! Man måste ju passa på :D
till jul är den här bilden "bara" 3 år gammal! Hanna och jag iallafall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0