he walks, you say sit down it's just a talk

Dag 3 - Min bästa vän
Jag har tyvärr inte en bästa vän. Men jag har
två stycken som nog är mina närmsta vänner.
Och det är Emelie och Amanda.
Emelie är den jag umgås mest med, men
Amanda är den jag pratar om allt med.

Jag och Emelie har varit vänner så länge jag kan minnas.
Vi umgicks däremot inte mellan 4an-6an men vi började
om igen i 7an. Sen dess har vi varit tighta. Hon är typ en
i familjen. Mina föreldrar saknar hon om hon inte är här
på länge. Ja, hon är helt klart den jag umgås mest med
och när vi är med varann skrattar vi mest enligt andra..
Och inte för att skryta men vi är bäst i norrbotten på
dubbel i våran åldersklass ;-)


Sen Amanda. Hon började gå skola i Jokkmokk i 6an och sen dess
har vi varit jävligt bra vänner. Hon bor dock i porjus och det är väl
5 mil dit. Så vi umgås inte hela tiden sådär. Men det är ganska ofta,
jag är säker på att det hade varit mer om hon bodde i jokkmokk!
Hon är den jag pratar om allt med, för hon har alltid funnits för mig
och har aldrig glappat om nå. När jag är med hon försvinner också
all min blyghet. Jag är aldrig blyg mot folk om hon är med! oftast
är det något bra ibland inte. Men jag älskar henne♥


Sen har jag några till vänner som jag står jävlgit nära. Jag tror
dom vet vilka dom är. Kan nämna Emelie Stenman och Minah
Wikström. Hjääärtan till er♥ Sen finns det ju självklart fler med
vet ni vad? Jag tror ni vet själva vilka ni är!

Postat av: Minah

Jag älskar dig också hjärtat! <3

2011-08-08 @ 02:47:00
URL: http://minahwikstrom.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0