i would by a big house

Dag 11 - En nytagen bild + Tio fakta om mig själv



1. Ni ser det på bilden. Jag älskar att vara oseriös på bilder!
2. Jag ångrar aldrig ett misstag. Jag har ju lärt mig något av
det. Och hade inte hänt då det hände så hade det troligast
hänt senare.
3. Jag är sjukt nöjd med mig själv. Alltså vill inte låta helt
ego. Men jag vill inte ändra mitt utseende!
4. Jag är helt besatt av chips. Brukar tillochmed bli kallad
chips eller chipset!
5. Jag har alltid haft svårt att förlåta folk.
6. Jag har även svårt att säga förlåt och inse att jag gjort fel.
7. Jag är allergisk mot pälsdjur men har ändå en katt!
8. Jag har alltid otur med kärlek. En kompis sa till mig " Emma,
du har gjort mig rädd för kärlek. Bara för att det krånglar
så mycket för dig"  Jag förstår hon.
9. Jag var typ halvt död då jag föddes.
10. Jag klarar knappt av att känna lukten av fisk. Det är så
äckliiigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0