i'm fearless and i laugh at every scar

Jag har insett att min senaste kyss - var med någon som betyder mycket för mig♥
Jag pratar - om saker?
Jag tycker om
- chips
Jag avskyr när folk
- ljuger och är falska
Mina närmaste vänner är
- Emelie och Amanda
Min första vän hette
- Emelie
Kärlek är
- tjorvigt, men underbart 
När jag borstar tänderna - så är det morgon eller kväll.
När jag lagar mat - så är jag förmodligen hungrig
Jag tänder på - dig ;)

Det är charmigt när
- killar som tittar en i ögonen
Jag är rädd för
- dig!
Den värsta känslan är
- att känna sig obetydlig och hjälplös
Den bästa känslan är
- att känna sig älskad
Jag är bäst på
- ;)
Jag är sämst på
- you never know
Om jag var ett djur skulle jag vara
- en fladdermus
Om jag var en insekt skulle jag vara
- mygga
Jag kommer alltid att vara - mig själv
Det finaste som finns
- är att se dig när du sover
I sommar - har varit en av dom bästa!


Sist jag grät var - igår kväll..
Jag kan
- skratta :D
Jag kan inte
- flyga
När jag vill tänka går jag
- ut och går/springer
När jag bakar så bakar jag
- nå gott
Min mobiltelefon är
- sönder
När jag vaknar på morgonen
- vill jag inte vara ensam :(
Innan jag går och lägger mig - pratar jag oftast i telen
Just nu tänker jag på - det här testet
Bebisar är
- läskiga
Idag har jag
- kommit hem från porjus
Ikväll ska jag
- käka god mat1
I morgon kommer jag
- ha sista sommarlovs dagen :'(
Jag vill verkligen - fara till den där finaste

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0