we are done

Jag heter då Emma Carolina Ek Granström, och jag är 15 år.
Jag bor i en liten by utanför en litet samhälle som heter Jokkmokk.
Helt ärligt så trivs jag jävligt bra här, nu när man har börjat vänja
sig vid det här "det du inte vet om dig själv, vet alla andra". För det
är precis så det är här. Rykterna sprider sig fort som fan, och alla
känner alla. Så snälla dom mig inte efter de miljontalsrykten ni kan
råka höra om mig..
Nej, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här egentligen..
På fritiden dansar jag för det mesta. Sen försöker jag hålla igång
badminton spelandet också. Sen är jag singel, forever alone! trivs
bra som det också. Sen kan jag väl säga att jag har världens bästa
vänner. puss på dom!
Sen lite onödig fakta. Jag är 170 lång tror jag. Och har jävligt stora
fötter enligt mig själv, 40. Just nu är mitt hår en kaos färg av rött,
orange och brunt. Annars brukar jag ha mörkbrunt hår, för det är
det jag trivs bäst i. Det enda språket jag kan flytande är svenska,
för jag suger verkligen på engelska och så håller jag på att lära mig
tyska.
Ja, ni får helt enkelt komentera om det är något ni undrar haha :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0