fly away

TRÅKIGT..

vad heter du i andranamn? - carolina
har du några piercingar? vart? - ingenstans, har haft i magen.. haha :)
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon
din sämsta egenskap? - Jag litar inte på någon..
är du nöjd med ditt utseende? - det funkar.
vad vill du ändra med ditt utseende? - Inte något speciellt jag kommer på nu

frågor om kärlek
är du i ett förhållande just nu? - nej
har du varit kär på riktigt någon gång? - då vare på riktigt
är du oskuld? - haha.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej.. haha
hur många har du varit riktigt kär i? - vet inte

- frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - hm, jag själv :)
vem skulle du vilja träffa just nu? - amanda, ellenor, rut!
vem saknar du mest just nu? - Rut, Ellenor
vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - hmm, av mina nära vänner är det kjelle
vem krama du senast? - camilla
vem står dig närmast? - eh, vet inte :o
vem vill du träffa oftare? - rut, ellenor... haha
vem ringer du när du är ledsen? - amanda, minah
har du kysst en kompis någon gång? - yes

- farligheter
snusar du? - Nej
har du snott något från en affär någon gång? - nja, inte vad jag kommer på
brukar du röka? - nej
har du tagit droger? - nope
känner du folk som tar droger? - har tagit iaf
har du blivit jagad av polisen? - hm, nej
har du druckit så mycket att du spytt? - nej
dricker du alkohol varje helg? - nej!
skulle du kunna testa droger? - Nej
skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? - Nej, men hade försökt hålla han borta från sånt.
har du varit i slagsmål någon gång? - Jo.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0