i may be a masochist but i'm to afraid to say..

Har som sagt haft skoterkursen idag. Bara en dag kvar nu och jag oroar mig som fan för den praktiska delen imorgon faktiskt.. Haha, alltså jag kan ju köra, men kan ju inte precis föa slalom mellan nå små koner, och det är typ det jag kommer vara tvungen att göra.. Aja, som tur var kan man inte bli underkänd på den delen ;)

Och just nu håller jag på att göra ett pogram till dans uppvisningen på tisdag. Om ni har missat det har jag ju hållit dans lektioner för två grupper med barn mellan 6 och 12 år. Det har varit riktigt kul, och nu när säsongen börjar ta slut ska vi självklart visa våra skills för alla föräldrar. Och vi har faktiskt fått ihop hela 8 danser. Vilket jag tycker är sjukt bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0