snow is falling, all around me.

Kom nyss hem från voullerim, har varit där och tittat på deras julshow. Och dom var riktigt duktiga om jag får säga det själv.
På tal om det hade vi genrep till våran julshow idag, och jag är verkligen inte taggad alls.
Skulle inte till skolan alls idag för jag kände mig inte så frisk, men då jag vaknade hade jag 17 missade samtal och en hel del sms. Så då ringde dom igen och då skulle jag tydligen inte få vara med? Idioter om jag får säga det själv. Så då for jag dit för att jag var sur, och då skulle jag tydligen vara med enligt alla andra. Haha, åh så less.
Ja och sen gick det väl inte särskillt bra när vi dansade heller.. haha aja, orkar inte haha..
nyyy profilbild på fejjan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0