i don't wanna be alone

Vad är det första du tänker på när du vaknar? måste sova mer..
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? nej.
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? ja..
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? jo
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? ehm, jag hopas väl det..
Har du någonsin pussat någon som varit hög? Näe
Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? jag vet inte, eller stör mig när folk ska börja snacka skit.
Vem är den största idioten du känner? Jag själv tror jag! haha
Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? kan inte ens sätta mig in i den situationen, men jag tror att jag inte skulle få fram nå ord.. haha
Hatar du någon just nu? nejdå
Vem tog senast på din rumpa? tycker folk är och slår på min rumpa hest hela tiden, så jag vet inte!
Har du syskon som är äldre än 21? nej
Hur fick du ditt senaste blåmärke? joar slog mig..
Saknar du någon just nu? ja, och helt sjukt mycket
Är du längre än de flesta i din ålder? nja, vet inte!
Kommer du ihåg exakt de orden du använde för att avsluta ditt senaste förhållande? haha, nej. Har knappt koll på när det tog slut!
Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? alltså jag vet inte.
Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? jadå, men skulle aldrig våga!
Känner du någon som är oskuld? förmodligen
När gapskrattade du senast? idag tror ja
Brukar du tänka innan du talar? ibland!
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? inte jus nu iallafall.
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? ja..
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Ja, verkligen!
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? haha, klart, dom bryr sig alltid. spelar ingen roll när jag kommer hem
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? Nja, skulle inte tro det. Men dom får mig att tänka till lite iallafall
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? kanske, har inte försökt!
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? Sant!
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? Ja
Om du kunde välja att någon skulle ”försvinna”, skulle du? Nja, jo..
Pratar du ofta? Ja för de mesta
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? Min säng, bussen, skolan, soffan, köket?
Vad är det bästa som hände dig idag? Idag hardet väl inte hänt så mycket bra..
Vem har du umgåtts med idag? bara varit i skolan typ
Är du en elak person? det tror jag inte
Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? kläder,
Vad lyssnar du på just nu? ingenting
Tror du att andra människor tycker illa om dig? nog finns det sägert några som gör det
Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? äta upp den :)
Är du lycklig? nja, ibland känns det som det, ibland inte.
Vem skrek du senast på och varför? typ martin! haha, han skrek åt mig!
När grät du senast? oj, ingen aning
Vem kramade du senast? robin tror jag :)
Är du rädd för mörker? ja :(
Tror du att två ex kan vara vänner? Beror på,
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? Ja
Sover du med dörren öppen eller stängd? Stängd
Skulle du vilja vara berömd? Om ja, för vad? nja, vet inte
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? jag hade vetat vad jag skulle svara om frågan hade varit, "nämn någon"!
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Ja
Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? 4


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0