woop

Utsidan
Blond/brunett? hm, berortyp på. Dom killar som passar i blondt är snyggast, men tyvärr är det inte många som gör det.
Svag/stark? Stark.
Spinkig/fet? hellst inte fet, men inte kul om dom typ är mindre än en själv.
Piercing/tatuering? jadu, vet inte
Lång/kort? Lång! Det är gullit som fan när tjejen måste stå på tå ju! :D
Tajta jeans/häng? beror väl på, jag vet inte.
Skjortor/huvtröjor? både och
Smink/inget smink? inget -.-
Träningsfreak/datanörd? Träningsfreak, men han måste ju ändå ha tid för mig?
Festprisse/älskar hemmakvällar? Båda typ.

Insidan
Elak och snygg/snäll och ful? alltså jag hade tagit den elaka och snygga och stått ut med han 1 natt ;)
Bryr sig om dina problem/pratar om sina problem? båda..
Rolig/allvarlig? rolig, men allvarlig när det behövs
Musikstil? Spelar ingen
Intressen? mig? ;)

Vad tycker du om killar som..
Spelar svårflörtade? - blä
Bryr sig mer om vännerna än om dig? jag vet inte
Har svårt att bestämma sig? beror på om vad,
Håller om dig när ni är bland folk? <333333
Har förhållandestatus på facebook? det är väl gulligt, men inte det som spelar roll precis
Kommenterar att du är söt? bra?
Myser med andra tjejer när ni är tsm? idiot
Tuggar med öppen mun? jadu
Pundar? nejtack
Tycker att böcker är det bästa som finns? helt ok
Kramar dig när du är ledsen? gullit
Hellre försvarar kompisen än dig i ett bråk? Beror väl på vad man bråkar om



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0