man ska aldrig sluta hoppas, men det har jag redan gjort

Sitter och lyssnar på låtar som väcker gamla minnen! Tror inte jag ska lägga ut dom.
Senare ikväll blire House♥ Och tidigare fick jag ett grymt samtal om samarbetet jag pratade om igår. Det låter inte som att det ör ett samarbete längre men det här nya låter nästan grymmare! Ska berätta allt för er när det är spikat att det blir av, men det låter possitivt nu!!
Tror inte jag har något mer att berätta.. Eller jo juste, fick en kommentar om att jag sminkade mig fint och att jag skulle göra en smink video. Har fått mer och mer kommentarer om att jag har fint smink, kanske inte på bloggen men på facebook och i verkligheten! Det värmer :) Men iallafall så gör jag väl kanske en video, men jag ska fixa ett pogram som snabbspolr och lägger musik över det andra ljudet för jag vill inte prata ^^
slänger in en bild sen början av sommarlovet! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0