see you had a lot of moments that didn't last forever



Är du i en relation just nu? Nejdu

Om ditt ex ville ha tillbaka dig, vad skulle du säga? hahaha, dra åt helvete

Har du någonsin förlorat en nära vän? inte vad jag kan minnas  :)

Något är fel, vem är den första personen av motsatt kön du pratar med? Mone skulle jag tro, eller jag vet inte har typ inte haft några problem på hur länge som hellst 

Finns det någon som inte tycker om dig för något du gjort? Finns det säkert :p

Är du arg på någon just nu? Nej, inte det inte :)

Gillar du Red Bull? Njah

Hur många personer kan du berätta allt för? typ en. Kanske två :)

Betyder den person du senast höll hand med någonting för dig? jag minns inte vem det var, men det gör den säkert haha!

Är du annorlunda tillsammans med den person du tycker om just nu? eh, nä tror jag väl inte?

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Jag har ingan aning!! :D

Har du en vän som känner dig bättre än du känner dig själv? Nejdu haha

Är du riktigt besviken på någon just nu? nej inte vad jag kommer på

Var vill du befinna dig om två år? Inte fan i mattisudden iallafall

Vad skulle du vilja säga till ditt ex? ingenting

Vad ville du jobba som när du var liten? bergsklättrare ;)

Vem pussade du senast? mihi ;)

Vad har du för planer i veckan? Dansaaaaaaaa

Vem fick du senast sms av och vad stod det? hemligt ;)))

Bor du med dina föräldrar? Ja,

Har du planer för framtiden? inga typ ska pli psykolog

Två saker som skrämmer dig: Haha, eh spindlar och mörker

Två saker du stör dig på: Idioter och dom som ljuger

Två saker du vill ha: alltså jag har typ allt jag behöver

Vem ringde du senast? en snygg



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0