the smile on your face

Mitt sommarlov 2011

Har du druckit tills du spytt? - nej
Sårat någon? - Har jag säkert..
Förlorat en vän? - ingen viktig isåfall, för jag kommer inte på nån ;)
träffat nya människor? - ja herregud
Kysst en främling? - jo haha..
Gråtit? - nej
Skrattat tills du kissat på dig? - haha nej 
Varit vaken en hel natt? - ja, till klockan 10 på kvällen sen oxå!
S
olat? - johodu
Badat? - inte blev det mke iår
Haft ett förhållande? - nej
Haft ett one night stand? ja
Gjort dig riktigt illa? - ne
Gjort några nya percingar/ tatueringar? - joodu'
Läst en bok? - nej hehe
Skickat fel sms med flit? - nä, för då skickar man ju fan inte fel
Suttit vid datan en hel natt? - nja, eller minah gjorde vi de?
Fått utegångsförbud? - nee
Sagt “jag älskar dig" och menat det? - bara till vänner åde 
Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? - nej
Varit i slagsmål? - ja haha..
Pussat någon utav samma kön? - ja
Sjungit högt på ett berg? - haha, jaa
Kysst någon i regnet? - ja
Kysst någon i skogen? - ja
Kysst någon du inte borde? - ja
Kysst någon du inte varit tillsammans med? ja
Strulat med någon? ja
Tappat rösten? - ja
Gått upp i vikt?
Gått ner i vikt?
Brännt dig? - ja :(
Fått en ful bränna av tex kläder/smycken? -
ja, shorts bränna nå jävulst 
Gjort ett bra köp? - säkert
Tagit upp kontakten med en gammal vän? - hm, nja tror inte det
Haft skadeglädje? - ja ;)
Sovit under bar himmel? - jep
Vad kommer du sakna mest? - vet faktiskt inte
Har du svart ärligt på alla frågor? jo det har jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0