make me feel alive

Har bara haft uppe tidsinställda inlägg som ni kanske ser! Det är
för att jag haft liiite för mycket att göra känner jag. I måndags
dansade jag direkt efter skolan. Hann inte ta en paus eller något
innan jag fick skjuts upp till gymnastiken. Där vart det mer dans
till halv 9. Så då tränade jag i nästan 6 timmar...? haha. Sen igår
Dansade jag med mina ungar, sen stannade jag och Julia kvar
efteråt och dansade lite. Så vart klar där halv 8 kanske. Sen gick
jag till en fin och for hem vid 9 kanske. Sn idag har jag varit i
kåbban hela dagen, sen dansat, varit förbi Sally som kom hem
från NY idag. (är inte liiiiiite avis) och sen till gymnastiken igen..
Ja alltså jag har tränat 13,5 timmar nu på 3 dagar.. Haha
och en vän till mig sa att honv var duracellkanin nr hon skulle
ut och springa idag ;) näää men puss hejdå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0