we set the world on fireeee

tydligen ska jag och sallan göra nå 15 dagars skit som ni såg?
har typ försökt mer 100000 men den här ska väl bli klar då :D
Dag 01 – Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv

1. Jag heter Emma....
2. Jag är typ nöjd med mitt utseende, det finns ju saker man vill ändra men ja, jag är nöjd!
3. jag har fett svårt att bli kär.
4. men när jag är det har jag svårt att släppa personen, så kanske det är för alla men jaaaa.
5. Jag sjunger 24/7, fast inte fint...
6. Jag dansar kanske lite för mycket, hinner typ inte med mina vänner.
7. Jag använder ordet "typ" alldeles för mycket.
8. jag är rädd för tandläkare
9. och flygplan..
10. jag kör tydligen skoter som en galning. Bara för att jag tycker det är roligare när det går fort...? :o
11. Jag vill inte att sally ska fara till NY, eller jo för hon ska köpa en Superman tröja till mig. men jag kommer vara emo när hon är borta.....
12. jag har typ gått i hur många olika sporter som hellst...
13. inte för att skryta men jag har 80 st priser stående uppe på mitt rum. (jo, jag ville skryta..)
14. jag tjänar pengar på att dansa.... heheheheh
15. jag är trött


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0