you know what we do when we do it

Dom flesta utanför jokkmokk har ju börjat skolan nu eller börjar imorgon. Själv har jag inte börjat än, och det känns som om det borde vara skola. Längtar nästan lite grann och är liiite nervös ;) Jag tycker ändå det är lite tråkigt att börja i Jokkmokk. Jag tycker gymnasiet ska vara lite typ som att börja i en ny klass vars man knappt känner någon. Här känner jag typ alla så.. Men nästa år blir det Luleå, och så får jag väl den känslan!
-
Nu sitter jag hos Marre vi har nyss monterat ett IKEA skrivbord, vuxenpoäng!! Hon sitter och letar bilder som ska upp på hennes vägg och jag ska få den stora äran att vara med på en ;) Igår var vi till Luleå och shoppade lite skolkläder. Hade väl tänkt att visa dom någon gång...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0