i love you

Idag har det gått ett år utan dig.
Det här året har varit ett av dom jobbigaste hittils, och jag hade
behövt dina kramar varje gång jag varit ledsen eller haft det jobbigt.
Men jag är ändå glad, glad att jag fortfarande träffar dig så ofta i
mina drömmar, dom flesta gångerna jag vaknar så känner jag din
lukt i mitt rum som om att du precis har gått därifrån när jag vaknar.
Och jag minns varje gång du har sagt "du klarar det emma."
Jag hör dig fortfarande dom orden varje gång jag ska göra något
svårt eller jobbigt, och då vet jag att jag klarar det, för jag har dig vid min sida.
Du har lärt mig så otroligt mycket som jag aldrig kommer att glömma.
Jag älskar dig, och jag saknar dig så otroligt mycket morfar..♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0