never look back

Som ni kanske märkte tog Emelie över bloggningen igår..
Ja, alla dom dära fina bilderna hon la upp, man kan ju
bara skratta för jag blir verkligen inte bra på bild.
Men jaja, jag ver faktiskt hellre bra ut i verkligheten än
på bild ;)

Iallafall vad gårdagen braa, var först ute ett litet tag med
Nilas, Anton och en massa andra samer. Har ingen aning
vad dom flesta hette. Men det var så jävla kallt så jag
ringde Anton J, så for vi upp till Stefan och där var då
LH och robin. Så spelade vi NHL och jag var typ grym.
sen kom en massa folk som jag inte is skriva upp, så efter
ett tag skulle dom te opera och man är ju för liten för
att ta sig in där.. -.- så då for vi med Anton, LH och Robin
te LH ett tag och sen ner till Anton och var där resten av
kvällen typ. Det var kul! Så nu får ja se om jag ska ut ikv
eller inte.
Nu ska jag iaf duscha och fixa mig och sen fara te jokkmokk å dansa! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0