everybody best looking at me

Är i min stuga nu över helgern. Tog med mig internet
upp faktiskt men helt ärlit så är det riktigt jävla segt..
Men vad förväntar man sig här uppe?
Inatt sov jag typ grymt konstigt. Eller egenltligen har det
inte varit nå mer konstigt än alla andra nätter den senaste
veckan. Är hur trött som hellst, orkar knappt hålla ögonen
öppna och kroppen är helt slut men det går inte att sova..?
Jag blir så less. Haha, det är ju så sjukt tråkigt att vara vaken
hela tiden.. Tror jag sov 4 timmar förra natten, 2 förrförra
och inatt var det kanske 2 sammanlagt? sjukt jobbigt.
Men jag var iallafall vaken och kollade på hockeyn inatt!
Sjukt stolt över svergie!♥
Inte ofta man är det, men inatt haha! :D
Det här blir ett bild löst inlägg för att internetet är
alldeles för segt för att klara av att ladda upp en bild.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0