just hold my hand

slänger in ett inlägg nu innan jag går och lägger mig..
Är sjukt trött och försover mig varje morgon så jag borde
verkligen sova nu egentligen.
Har varit och dansat idag iallafall, sjukt kul att vara tillbaka!
Sen nu sitter jag och nöter nån låt jag och Linnéa
ska sjunga till marknaden. Går emot mina
egna lagar och sjunger en MJ-låt..
Ska inte avslöja vilken än!

Förresten, såg att en anonym kommenterade:
"minns du videon du la upp på facebook när "du" sjöng? vare du? kan du bevisa de?"
Ja, jag minns den. Och ja, det var jag.
Egentligen behöver jag inte bevsa någonting
det är ni som väljer om du tror på det eller inte.
Men ja, sanningen är att det är jag.
Funderar iallafall på att spela in en jävla film när ni ser mig
och så bara för att jag ska få slut på tjatet om att det inte
var jag. Haha, så ja jag kan säkert bevisa det.
håll utkik för jag tror den videon kommer upp snart.
Så fort min röst blir bra :)

Postat av: Evelina

Jag tror dig! ♥

2012-01-18 @ 16:02:17
URL: http://porvoo.blogg.se/
Postat av: mormor

klart att det är du som sjunger <3

2012-01-18 @ 20:32:13



Postat av: Evelina

Jag tror dig! ♥

2012-01-18 @ 16:02:17
URL: http://porvoo.blogg.se/
Postat av: mormor

klart att det är du som sjunger <3

2012-01-18 @ 20:32:13




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0