Det har slitit mig itu det fanns ingen bara du

Antar att det är bra tid för att blogga nu. Imorse kom Linnéa och Marre hit
vi tog det väl mest lunt och så tills Evelina kom ner så då liftade vi till jokkmokk
med henne. Jag och Linnéa for och dansade. Vi är snart klar med våran 
apologize! :) Aja, sen for jag till sally och träffade henne för första gången på typ 
2 veckor. Kändes ganska så bra, vi gick och mötte Casper. Sen fick vi en super
idé att jag och sally skulle cykla till mattis och cappe skulle ta moppen. Vi
kom till Notis innan vi insåg att vin inte skulle orka så vi dumpade cykeln i skogen
och så for jag och casper och hem till mig tog min moppe och hämtade sally!
Sen kom felix och efter det såg vi mest film, planerade morgondagen gjorde vi 
oxå! Ni får veta om det imorgon antar jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0