give it to me right or don't give it to me at all

 
 
kul att folk har tagit sig tid att klicka in på bloggen även fst den varit död. Och så ser man att 
läsarsiffran gick upp igår då jag sa att jag skulle hem. Bra att ni har koll! Har haft sjukt kul och
fått umgås med underbara människor och dansat i en vecka! Allt hade varit perfekt om jag bara
inte hade lyckats att bli sjuk i tisdags och det håller i sig fortfarande. Har haft ont i huvudet och
känt mig svag. Sen har jag även haft feber några dagar. Men har försökt vara med så mycket jag
orkat ändå. Har blivit känd som "tjejen som kan sova vars som hellst hur mycket ljud det än är
runt omkring." Och "hon som alltd äter klubbor". Kan sitta här och skriva hur mycket som hellst
men jag tror inte det är så himla intressant. Ni får fråga om det är något ni undrar eller vill att
jag ska skriva om! Ha det bra så länge. Och förresten så tog jag inga bilder så jag snor några 
favoriter från facebook!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0