jag vet att hon är söt, men det måste bli du och jag

Sitter mest och hatar blogg.se's nya design. Wft? Funderar på att byta portal bara
för att det var så sjukt fult och jobbigt.. 
Aja, kom henm från jobbet för cirka en timme sen, har hunnit prata med mormor så
hon ska skjutsa mig till Älvsbyn på måndag så jag slipper fara på söndag kvällen!
Just nu håller jag på att ladda ner en film som Klara tipsade om. Raise your voice
heter den. Jag älskar sånna där high shool filmer med kärleksproblem och sådant
tjafs! Haha, så om ni har nå bra tips på sånna filmer är det ju bara att ni kommenterar!
Sen funkar det inte attt ladda upp bilder så blogg.se kan suga min osyliga penis
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0