like a shadow flows in the rain

Jag antar att det borde börja vara dags att blogga nu. Jag började jobba igår, var där mellan 7 och 16.
När jag kom hem var jag så sjukt trött att jag somnade direkt och sov hela natten tills jag skulle kliva
upp. Fortfarande lika trött. Funderar på att gå och lägga mig typ nu för jag är så sjukt trött. Men jag
vet inte.. Jag jobbar förresten på en stålfabrik, så dag har jag mest kört en kran som lyfter stål. Tycker
jag har varit jäättte duktig. Nä men nu har jag inte så mycket mer att säga. Eftersom mitt liv är ganaska
så händelselöst för tillfället blir väl bloggen det också. Jag har ett låångt inlägg i utkastet om min tid
på östra, men har inte klarat av att skiva klart det än.. Så vi får se när det kommer, ha det bra. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0