i heard you say

Jag har insett att min senaste kyss - var med nån som typ inte är singel..? hahah
Jag pratar - när det behövs
Jag skrattar - inte lika ofta längre ;p
Jag tycker om - att dansa
Jag avskyr när  - det är varmt när man ska sova
Mina närmaste vänner är - inte så många
Min första vän hette - Fälleboii
Min första kärlek hette - alltså jag vet inte.
Kärlek är - för idioter! :-D
Min favoritfilm är - bring it on, step up osv..

När jag borstar tänderna - så ska jag sova eller har sovit
När jag lagar mat - så är jag kingen!
Jag är rädd för - att flyga

Jag önskar - att jag fick tillbaka vissa tillfällen
Den värsta känslan är - att känna sin ensam
Den bästa känslan är - att vara lycklig

Jag vill -
vara glad och inte trött hela tiden

Jag är bäst på - att vara mig själv?

Jag är sämst på - engelska

Jag kommer alltid att vara - emma
Det finaste som finns - vet jag inte
I sommar - ska jag leva!!! 
Sist jag grät var -
Jag blir - trött när jag sover

Min mobiltelefon är - cedar
När jag vaknar på morgonen - vill jag sova mer
Innan jag somnar - tänker jag på onödiga saker

Just nu tänker jag på att - jag saknar han
Bebisar är - äckliga, fula och läskiga
Mitt första barn - kommer aldrig komma till världen
Det äckligaste som finns är - händer tungor

Jag har aldrig - druckit alkohol ;D
Idag har jag - åkt bil, sovit, ätit
På gymnasiet - ska jag gå teknik
Jag vill verkligen - sova


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0