we're soldiers and soldiers bleed

Anonym om i fly with the stars in the sky:
hur blev du och sally så bra vänner?

fick den kommentaren så jag tänkte att jag ska svara på den
så bra som jag kan! Alltså vi har ju gått i samma klass sen typ
6an. Men vi har aldrig riktigt hittat varandra ändå. Egentligen
började vi umgås mer på skolan eftersom alla andra i våran
klass hade en dom hörde ihop med förutom vi eller vad man ska
säga? Så ju mer vi umgicks där ju bättre vänner vart vi. Och
nu känns det som om att vi har klickat ganska så bra. Vi kan
skratta hur mycket som hellst tillsammans och hon är den som
vet mest om mig. Jag litar på hon och det är därför som hon vet
så mycket, för jag har aldrig kännt att jag kan lita på någon som
jag kan lita på hon! Så det vart lite långt men ja, vi vart väl
vänner för att vi är likadana på något sätt och jag trivs i hennes
närhet. Okej det där lät pedo men ni fattar....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0