"endel krånglar till saker i onödan"

Under 2012?
Har du gråtit? - Ja
Har du skrattat? - Ja
Har du sovit i tält? - Nej, men snart :)))
Har du sovit under bar himmel? - Nej
Har du varit på Gröna Lund? - Nej
Har du varit på Liseberg? - Nej
Har du varit på Kneipbyn? - Nej, vad fan är de? :o
Har du varit utomlands? - nej
Har du varit i en annan stad? - Jadå
Har du bott hemma? - Ja


Under 2012...
Har en vän dött? - vän och vän, mer bekant..
Har en vän sökt tröst hos dig? - Ja
Har du sökt tröst hos en vän? - Ja
Har du sovit över hos en vän? - Ja
Har du varit kär i en vän? - nej
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - säkert

Under 2012 har du?
Har du pussat någon? - Ja
Har du varit kär i någon? - nej
Har du sovit med någon av motsatt kön? - Ja

När har du som mest...
Gråtit under 2012? - tp ingen månad... haha
Skrattat under 2012? - ojojoj, hoppas det blir älvsbyn!!

Denna månad.. (Maj)
Har du varit kär? - nej
Har du kysst någon? - Ja
Har du pussat någon? - ja
Har du kramat någon? - Ja
Har du skrattat? - Ja
Har du gråtit? - nej
Har du varit glad? - Ja
Har du varit ledsen? - hm ,jaa

När?
Grät du senast? - ingen aning
Skrattade du senast? - Idag
Duschade du senast? - Ikväll
Lyssnade du på musik senast? - öh, idag på muck-träningen!
Hade du kul senast? - Idag

Vem?
Kysste du senast ? - det vill ni allt veta!
Kramade du senast? - Linnea i think
Pratade du i telefon med senast? - Mamsen
Fick du sms av senast? - Daniel typ
Hade du tråkigt senast? - nuuuu

Hur gammal är du? - 16!
När fyller du år? -  16 feb :)
Tycker du om någon just nu? - nja, tycker om och tycker om. Intresserad iallafall! Men har fan inte tid med sånt tjaffs ;D
Jag samlar på? - pengar, hårfärgsburkar
Gröna eller röda äpplen? - gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Det händer så sällan att jag är det. Men jag ringer nog daniel eller kjelle. Irl skulle jag prata med Klara!
Vilken tid gick du upp idag? - 7
Har du sovit i din egna säng inatt? - Japp
Har du sovit ensam inatt? - inte de
Har du strumpor på dig nu? - Jo
Hur svarar du i telefon? - Hallå, tja, hej, vad vill du? beror på vem som ringer
Vad ska du göra ikväll? - Sova
Vad ska du göra imorgon? - No idea. Eller jo, dansuppvisning :D
Vart vill du bo när du blir stor? - Det vet jag väl inte nu?
Vad vill du bli när du blir stor? - jag har ingen aning
Är det okej att gråta? - ja, men inte om jag själv gråter haha
Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommar eller vår
Skulle du göra om du vann en miljon? - Skrika
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Nej inte alls
Har du piercing? - hade
Vill du gifta dig? - nej!
Vill du ha barn? - nej
Solar du ofta? - Nja, tillräckligt
Är du bra på att laga mat? - Lagade nyss massa mat, men bräne mig och nu har jag en stor brännblåsa över hela fingret!
Gillar du att dansa? - Skojar du?!?!?!?!
Hur vig är du? - inte tillräckligt..
Vilken är din favoritglass? - typ ingen
Tror du på ett liv efter döden? - Ja
Är du morgon eller kvällsmänniska? - kväll helt klart!
Vilken ögonfärg har du? - melerade
Vilka hårfärger har du haft? - Allt mellan blondt och kolsvart. rött och rosa 
Är du beroende av något? - säkert
Senaste låten du hörde? - single ladies är väl den senaste jag minns
Brukar du bädda sängen? -  haha nej aldrig
Har du kysst någon under den senaste veckan? - ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0