i gotta let it go

IMORGON FAR JAG!!!
Fysatan vad jag är nervös, det är helt sjukt. Har inte packat klart än, vill
säga att jag håller på för fullt men då hade jag ljugit.. Men jag har faktiskt
inte så himla mycket kvar. Måste ju bli klar ikväll. Just nu håller jag på att
ladda ner musik så jag överlever bil och flyg resorna. Tidigare idag har jag
varit på gymnastiken. Ovanligt att jag är där lixom? haha.. Sen for jag,
mamma och min bror ut och åt. Som sista måltid med dom. Sjukt gott var
det iallfall. Nu ska jag packa det sista, och flytta över musiken till fånen min!
Hittade den här bilden på någon random sida och tänkte direkt på mig och anton.
Jag är gubben i orande som ba klickar på en och samma knapp medans han är
as grym egentligen men jag vinner typ ändå heheh ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0