vavavoom

Skrvier nu endast för att Marre vill det och om jag inte skriver så kanske hom slutar göra det när jag säger åt henne....
Har Engelska nu och det är ju jätte kul.. Eller näe. Jag har inget att göra så jag kollar kläder istället. Och det är inte bra för då blir jag shopping-sugen, och när man är shopping-sugen går det pengar, och då blir man fattig. Så om jag hade fått sluta nu hade det gjort mitt liv såå mycket bättre. För då hade jag sluppit titta på kläder!
Förresten så igår när jag skulle lägga mig kom jag på att jag inte ade sovit i min egna säng på 7 nätter. Har ju varit i jokkmokk, malmberget, stugan och jokkmokk. Nå var min säng skön allt! Men kallt var det. Jag sov med mjukisbyxor, kofta, tjocksockan och två täcken. Det var normal temperatur i rummet och jag svettades inte ens? Nå fel måste det ju vara....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0