you got a fast car

Jag skulle tydligen inte till älvsbyn igår, när jag karin hämtade upp mig började hon fara ner mot luleå. Så frågade jag varför vi for den vägen, och då sa hon att vi skulle till Luleå. Tur att man har koll! Tävlingen var jätte kul, verkligen. Var klistrad framför mattan och kollade på olika friståenden. Tycker det är så sjukt kul att titta på!
När tävlingen var slut frågade Ulle om jag ville följa med hon, Tony och Jocke på hockey. Och inte tackar man nej till det! Var faktiskt första gången jag var på en "riktig" hockey match. Även om jag inte är så jätte hockey intresserad så var det väldigt kul! :D
Och så avslutar vi med en bild på allihopa! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0