hey, you, jump in this ride!

 
Har sovmorgon till 10, så egentligen hade jag kunnat sova nu. Men jag klev upp samtidigt som Victor för han började 8 och nu kan jag inte somna om. Hade det varit en vanlig dag hade det ju varit chill för då hade jag kunnat fixa mig jätte länge och så, men nu har jag bad på morgonen så känns sjukt onödigt att göra sig fin och sen bada bort det. Haha, jaja färdig klagat nu!
Efter skolan idag är det dans som gäller, kulkul. Sen har jag världens lust att baka, (hehehehe mikaela!!) men jag har typ inte orkat.. Eller vet inte vad jag ska baka.......
 

Postat av: Mikaela

du får seee till att baka och smuggglaaa med lite till skolan (mig) ;)

2012-10-10 @ 21:00:21
URL: http://mikaelanordlund.myshowroom.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0