JUNI 2012

 
Var i Tyskland slutet av Maj och början av Juni, fett awesome. Kommer ihåg när jag kom hem for jag till Marre och Linnea och fick världens dunderkramar. Sen gick jag upp till sally på kvällen, vi hade så sjukt mycket att prata om på vi satt i hennes tv rum och pratade en hel natt. Klockan 7 somnade vi..
-
Vet inte om det var maj eller juni men bästa Loreen vann ju eurovision!!
-
Gick ut 9an!
-
Firade midsommar med Marre!
-
Sapmi Awards, Var så sjukt trött efter den helgen. Var utgång på fredagen, sen sov jag hon en preson. Minns att jag gick och la mig rätt sent och dagen efter skulle jag upp tidigt för jag hade dansuppvisning. Lördagkväll var det också utgång, gick och la mig 5 på sönagmorgonen och sen vaknade jag klockan 7 på måndagmorgon då det var dax att jobba. Sov alltså över 24 timmar, sliten tjej..
-
 
Jobbade också mycket under sommaren, på ett stålföretag som min pappa är chef på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0